Ballet EDEC

Ballet EDEC neix de traslladar la constància, l'esforç i la passió  per la dansa de les classes a sobre d'escenaris de manera més professional, més rigurós en tècnica i compromís.

Les alumnes més joves de l'Escola han de treballar a les aules per tal d'aconseguir un bon nivell acadèmic i ès, quan arribat a aquest punt, que sorgeix la necessitat de trepitjar escenari d'una manera no tan lúdica, amb més projectes seriosos, amb un reptes constants i unes finalitats més ambicioses....això sí, amb respecte, valoració i companyerisme.

Treballem amb il-lusió ajudant-nos a crèixer com a persones, ballarines i com a grup per tal de posar a escena coreografies de dansa clàssica, contemporànea i moderna, participant en mostres, concursos nacionals e internacionals i esdevindre competitives i orgulloses de la nostra feina en comú.

Aquest curs 21/22 ha estat ple de projectes i estarem encantades de compartir totes les vivències que ens esperen que no seran poques. I a més a més, aquest curs....hem augmentat la família!!!!

Ara toca continuar treballant i començar a preparar pròxima temporada 💪

Endavant noies!!!!!