INICIACIÓ A LA DANSA
Iniciació a la dansa per 4-5 anys on es treballa la coordinació, la consciència corporal i d'espai, el ritme i la musicalitat per tal de començar a gaudir de la dansa.

DANSA CLÀSSICA AMATEUR.

La dansa clàssica és la base de les altres disciplines on es treballa la coordinació, la consciència corporal, elasticitat i ritme entre d'altres. Adaptem cada nivell per tal que l'alumna assoleixi els conceptes i els integri.

DANSA CLÀSSICA PRE-PROFESSIONAL.
Amb 8/9 anys començem l'etapa formativa acadèmica amb més rigor per totes aquelles alumnes amb inquietuts artístiques. La metodologia aplicada és el sistema Vaganova i Royal. Preparem alumnes per accedir a Conservatoris, l'Institut del Teatre i RAD.

PUNTES.
Treball de puntes amb diferents classes adaptades al nivell de l'alumna. Treball de repertori i treballs coreogràfics per gales i competicions.

NEOCLÀSSIC.
Treball amb base de dansa clàssica amb moviments i músiques fóra del repertori clàssic.

DANSA JAZZ.
Diciplina vinguda d'Estats Units que va des de el treball de jazz Broadway al jazz líric.

CONTEMPORANI.
Treball amb moviments més fluits buscant l'expressió d'una idea, sentiment o emoció amb una varietat de tècniques de treball.

PREPARACIÓ FÍSICA DEL BALLARÍ.
Per l'evolució en la formació del ballarí, és necessari un treball físic complementari a les classes de dansa per tal d'assolir el màxim rendiment i potencial que ens permetin avançar.

EXÀMENS ROYAL ACADEMY OF DANCE.
Preaparació per nivells RAD, sistema anglès d'ensenyament mundial amb titulació internacional tant a nivell Graded Examintions com Vocational Graded Examinations.

PREPARACIÓ ACCÉS CONSERVATORIS.

Formació en dansa dirigida a aquells alumnes que reuneixen les condicions necessàries per dedicar-se a la dansa com a futur.

TREBALL COREOGRÀFIC.
Muntatges per escena, tant per gales com per concursos.

COMMERCIAL DANCE&SEXY STYLE
Classes amb treball coreogràfic amb músiques i moviments actuals.

PARTICIPACIÓ CONCURSOS
Participació a concursos regionals, nacionals e internacionals per posar a escena el treball de les aules.

PARTICIPACIÓ BEQUES
Participació a beques de la Federació Catalana de dansa i beques de l' Associació de Professors de Dansa de Catalunya.