ESTHER CORTÉS

Directora d`EDEC FORMACIÓ i EDEC ADULTS.

Mestre de dansa clàssica, puntes, repertori, dansa neoclàssica, preparació a exàmens RAD i accés IT. Coreògrafa de dansa clàssica i neoclàssica en l' equip de competició "Ballet EDEC".

Titulada en dansa clàssica pel "Real Conservatorio de danza" de Madrid. Titulada per la "Royal Academy of Dance" com a ballarina. Titulada per la "Royal Academy of Dance" com a mestre (Teacher's Certificate) . Cursat diversos cursos d'anatomia aplicada a la dansa, història de la dansa, psicologia del nen,... entre d'altres. Ballarina en diversos ballet clàssics i neoclàssics. Membre de La Federació Catalana de Dansa, de l' Associació de Professors de Dansa de Catalunya i del CPCPDC.

esther.jpg

SIRA GARCIA

Mestre de dansa jazz a EDEC i coreògrafa de dansa jazz a l'equip de competición "Ballet EDEC"

Inicia la seva formació a l' Escola de dansa Esther Cortés i més tard  es trasllada a Barcelona on rep classes a l' Escola de dansa Coco Comin i al Centre de Dansa de Catalunya i forma part de la formació i Gales a l' IBStage de Barcelona.

Actúa com a ballarina de dansa clàssica i en grabacions de videoclips musicals.

sira.jpg

Neus Expósito

Mestre de contemporani a EDEC formació.

Inicia la seva formació a Escola de Dansa Madó i seguidament a l'Escola de dansa Onstage.. Ballarina al Liceu de l'Ópera Covantxina. Ballarina a la Companyia Corella Ballet Castilla y León. Ballarina convidada al Kulturraum Rosenhof dirigit per Pilar Buira

(Alemanya). Creacions amb Iratxe Ansa. Ballarina i coreògrafa amb Albert Garrell. Membre del jurat del Premi Beca Roseta Mauri. Premis com ballarina  diversos concursos nacionals e internacionals. Ballarina de LAB3.14 a "Chroma" d' Albert Garrell.

neus.JPG

Susanna Muntasell

Mestre de dansa clàssica infantil a EDEC formació i dansa i pilates a EDEC adults.

Titulada per la Royal Academy of Dance com a ballarina. Ballarina solista i assistent de coreografia a la Companyia de ballet Carles Ibáñez. Ballarina d'Operación Triumfo, Lluvia de estrellas, Money money i altres gales de TV. Cos de ball en musicals com Notre-Dame de París i Spamalot entre d'altres. Assistent de coreografia d'Oh Happy Day. Certificat de Pilates Mat per Xtensal training in Wellness.

4dc814de-8420-42a1-91aa-20c485e799c9.JPG